خواص واقعی روغن خراطین را بشناسیم

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: چهارشنبه, اكتبر 23, 2019 دیدگاه: 0 بازدید: 9130

بسیاری از افراد از خواص اعجاز گونه روغن خراطین صحبت می کنند برخی از افراد عنوان می کنند که مشکلات مربوط به کوچکی آلت تناسلی خودرا با استفاده از روغن خراطین درمان کرده اند و برخی دیگر از برجسته کردن گونه و لب های خود با استفاده از روغن خراطین سخن می گویند اما براستی خواص واقعی روغن خراطین چیست و یا اینکه آیا اصولا خواص اعجاز گونه روغن خراطین واقعیت دارد؟

خواص واقعی روغن خراطین

در این مطلب قصد داریم به معرفی کامل خواص درمانی و ویژگی های روغن خراطین بپردازیم و یکبار برای همیشه مشخص نماییم که روغن خراطین دارای چه ویژگی هایی می باشد آیا خصوصیات درمانی اعلام شده آن واقعیت داشته و براستی می توان با استفاده از یک روغن خراطین مرغوب و با کیفیت مشکلات عدیده ای در بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن را با آن برطرف نمود!

با کمی جستجو در در کتب طب سنتی مطالب بسیار گسترده ای در مورد خواص روغن خراطین می یابیم در این کتب به وضوح بر تاثیرگذاری بی چون چرای روغن خراطین بر بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن صحبت شده است. همانطور که می دانید سالیان درازی در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان کننده طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و افرادی که به خواص جادویی این داروی بسیار ارزشمند پی برده اند آن را جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیارزیاد آن باخبر هستیم کرده اند.

روغن خراطین در واقع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است . روغن خراطین اصل و واقعی دارای رنگی تیره و در داخل آن پوره های خراطین به وضوح مشخص و نمایان می باشد.

خراطین

خواص و فواید واقعی روغن خراطین

 خواص روغن خراطین در بزرگ تر کردن سینه ها

داشتن سینه هایی با اندازه مناسب تاثیر مستقیمی در میزان زیبایی ظاهری افراد دارد برخی بانوان بنا به دلایل ژنتیکی دارای اندامی لاغر و به اصطلاح استخوانی می باشند که این مسئله باعث ایجاد نراحتی های روحی و روانی در انها گردیده است همانطور که می دانید برای بزرگ بزرگ تر کردن سینه ها روش های متعددی وجود دارد که علاوه برهزینه های مالی بسیار سنگین آنها، از عوارض احتمالی زیادی نیز برخوردار می باشند. بدون شک یکی از بهترین روش های بزرگ تر کردن سینه خانم ها استفاده از روغن خراطین مرغوب و باکیفیت می باشد.

انواع کرم ها و ژل های حجم دهنده موجود در داروخانه ها به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن اعضاء بدن، ایجاد سوزش و خارش های طولانی مدت و عوارض متعدد دیگری میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف بوده و گذشته از آن ماندگار و دائمی نیز می باشد.

بزرگ تر و تپل تر ردن گونه ها

 گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی چهره و صورت افراد بخصوص خانم ها دارند.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است از همین رو با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره دوماهه ماهه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید .

خواص روغن خراطین

بزرگ تر کردن لب ها

یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها می باشند داشتن لب هایی متناسب و زیبا از اهمیت حاتی برای بانوان برخوردار است .لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا زیبا و دلفریب از چهره نمایان کنند. روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد که هرکدام در نوع خود دارای عوارض جانبی متعددی می باشند که گذشته از هزینه بالا عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم دهی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها دوماه و بطور معمول مصرف یک بار در روز توصیه شده است.

مناسب برای ورزشکاران و بندنسازان

یکی از مصارف بسیار گسترده روغن خراطین برای حجیم کردن عضلات ورزشکاران می باششد. استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت بخشیدن به رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص بسیار مفید و تاثیرگذار مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت .

بزرگ تر کردن آلت تناسلی آقایان

یکی از مهمترین ویژگی های روغن خراطین که از اهمیت فوق العاده نیز برخوردار است خاصیت بزرگ تر کردن آلت تناسلی مردان می باشد چراکه برای بزرگ تر کردن این اندام خاص راهی بجر جراحی وجود ندارد البته انجام جراحی نیز تنها در شرایطی خاص و قبول عوارض احتمالی متعدد میسر می باشد هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ،اما برخی از افراد بصورت ژنتیکی و مادرزادی از اندام تناسلی کوچک تری برخوردار می باشند داشتن اندام تناسلی کوچک می تواند کابوسی وحشتناک برای هرمردی باشد روغن خراطین مرغوب و باکیفیت می تواند تاثیری چشمگیر در افزایش طول و قطر آلت داشته باشد علاوه بر اینها فواید گسترده ای را می توان برای آن برشمرد.

 افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی همراه با مصرف مکمل های گیاهی
 کمک به درمان زودانزالی و تقویت نعوظ
 افزایش اعتماد بنفس
  کاهش خمیدگی آلت
   
 

در حالت کلی برای افزایش طول آلت تناسلی از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و روش های متعدد دیگر استفاده میشود.اما استفاده از روغن خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم هزینه و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده باشد روغن خراطین میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2تا 5 سانتیمتر در یک دوره درمانی دوماهه باشد.

استفاده از روغن خراطین

تقویت و رشد موهای سر وبدن

یکی دیگر ازخواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد .

افزایش دهنده جریان خون در رگها با خاصیت احتقان آوری

مالیدن  این روغن روی اندام های مختلف بدن می تواند با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است .

از بین بردن چین و چروک

روغن خراطین می تواند چین و چروک های پوستی را از بین ببرد و مانع ایجاد آنها گردد یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد اولیه گرانترین کرمهای آرایشی و بهداشتی، روغن خراطین می باشد برندهای معتبر جهانی از روغن خراطین خالص و مرغوب در محصولات خود استفاده می کنند . همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد .

روش استفاده صحیح از روغن خراطین :

طرز مصرف روغن خراطین بسیار ساده است. برای مصرف صحیح روغن خراطین می بایست  قبل از مصرف پوست را شستشو داده و خشک کنید و به مدت 1 دقیقه با انگشتان خودو به آرامی پوستتان را ماساز دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. سپس چند قطره روغن خراطین مرغوب و باکیفیت را روی پوست خود ریخته و به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را حداقل روزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید تا به هدف خود برسید با ممارست در این امر اطمینان داشته باشید که به نتایج شگفت انگیزی دست خواهید یافت

برای خرید روغن خراطین اصل کلیک کنید

دیدگاه‎ها

دیدگاه خود را بنویسید

بالا