چاق تر کردن صورت و گونه ها با ماساژ صورت با استفاده از روغن خراطین اصل

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: سه‌شنبه, فوریه 20, 2018 دیدگاه: 1 بازدید: 128586

بهترین روش های چاق تر کردن صورت و گونه ها از طریق ماساژ با روغن خراطین

چاق تر کردن صورت و گونه ها، برای بسیاری از خانم ها یکی از مهمترین دقده هایشان محسوب می شود بسیاری از خانم ها دارای صورت هایی استخوانی و لاغر هستند و برای  اینکه صورت خود را چاق تر و تپل تر کنند، روش های مختلفی را آزمایش کرده اند مطمئنا یکی از بهترین روش های چاق تر کردن صورت و گونه ها، ماساژ صورت با روغن خراطین خوب و با کیفیت می باشد. در ادامه روش های صحیح ماساژ صورت با روغن خراطین را برای شما شرح خواهیم داد.

چاق تر کردن صورت

چاق تر کردن صورت و گونه ها با ماساژ صورت با روغن خراطین

به گفته محققین، ماساژ دادن صورت و گونه ها، باعث افزایش خون رسانی و افزایش سوخت و ساز در این نواحی می شود خون رسانی و سوخت و ساز بیشتر نیز رشد اندام ها را در پی دارد در صورتی که ماساز دادن صورت به شیوه ای صحیح صورت گیرد، بدون شک در دراز مدت می تواند باعث چاق تر شدن صورت و گونه ها  شود البته ماساژ دادن صورت و گونه در صورتی که با استفاده از یک روغن خراطین خوب و با کیفیت نیز همراه باشد، باعث نتیجه گیری بمراتب بهتر و سریع تری خواد بود.

استفاده از روغن خراطین به عنوان یک ماده افزایش دهنده جریان خون و چاق کننده در طب سنتی سابقه بسیار طولانی دارد باید توجه داشته باشید که روغن خراطین، عمل شاق و پیچیده ای را انجام نمی دهد بلکه کار روغن خراطین این است که باعث می شود خون بیشتری در رگ ها و مویرگ های بافت مورد نظر جریان پیدا کند. این خاصیت جالب روغن خراطین از نظر علمی کاملا اثبات شده و مورد تایید می باشد البته متاسفانه این روزها پیدا کردن یک روغن خراطین اصیل و باکیفیت نیز کار بسیار دشواری شده است چرا که هر فروشگاهی با ارائه روغن های مختلف که مشخص نیست از چه روشی تحصیل و جمع آری شده اند داعیه عرضه بهترین روغن خراطین دنیا را دارد. روغن خراطین به سبب خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش خون می شود روغن خراطین باعث تجمیع خون بیشتر در رگ ها و مویرگ ها شده و با این کار مواد مغذی و ریز مغذی بیشتری را به بافت مربوطه می رساند این کار باعث تغذیه بهتر بافت ها و در ادامه رشد و چاق تر شدن بافت مورد نظرمی شود.

روغن خراطین را بهتر بشناسیم

طریقه مصرف روغن خراطین:
ابتدا، عضو مورد نظر را باید به شدت مالید تا رنگ آن سرخ شود. سپس، با ماساژ، روغن را بر آن مالید. بعد، باید پارچه‏اى را با آب سرد خیس کرده روى عضو گذارد. این عمل باید هر ۲۴ ساعت یک بار انجام شود.
نکته درمورد روغن خراطین:
– استعمال طولانى مدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونى حجم آن مى‏شود.
– مصرف خوراکى دارو ممنوع است.


خواص روغن خراطین اصل
روشی مطمئن براى افزایش حجم اعضا و خصوصا چاق کننده صورت و گونه


مزایای استفاده از روغن خراطین

    حجم دهنده طبیعی و واقعی سینه ،باسن، صورت و اندام های مختلف بدن
    رفع چین و چروک از پوست( روغن خراطین با چاق تر کردن بافتها، باعث می شود چین و چروک از بین برود)
    رویش مجدد مو
    بهترین حجم دهنده آلت تناسلی مردانه
    درمان زود انزالی در مردان
    بهترین گونه گذار صورت
    تقویت کننده مو
    رفع خط اخم و خنده
    جوان سازی پوست
    با استفاده از روغن خراطین می توان حتی لب ها را نیز چاق تر کرد

روغن خراطین چگونه تهیه می شود؟

روغن خراطین از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود.این روغن در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی تهیه می شود و محصولی بی نظیر و منحصر بفرد می باشد .این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه می باشد و نتایج حاصل از استفاده از روغن خراطین در حجم دهندگی اعضای بدن بر همگان ثابت شده است و به عنوان روغن افزایش سایز در کل دنیا شناخته می شود


برای ورود به صفحه روغن خراطین اصلاینجاکلیک فرمایید


مزایای استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت
ترکیبات تشکیل دهنده روغن خراطین

    پروتئین
    امگا3
    امگا6
    امگا9
    ریبوفلاوین
    پانتونیک اسید
    تیامین
    پیریدوکسین
    اسید فولیک
    ویتامین ب

روغن خراطین برای چاق شدن صورت
روغن خراطین برای چاقی صورت

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت از دیرباز مورد توجه اطبا طب سنتی بوده است .امروزه مطالعات و تحقیقات نشان داده است استفاده از روغن خراطین اصل بهترین ،موثرترین و ساده ترین راه برای گونه گذاری و توپر شدن صورت می باشد .این روغن با دارا بودن خواص فوق العاده در حجم دادن به صورت نقش چشمگیری دارد .شما با استفاده از روغن خراطین می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به شیوه ای امن و غیر تهاجمی گونه هایی چاق و توپر داشته باشید .

نحوه استفاده از روغن خراطین برای گونه گذاری به چه صورت می باشد ؟

جهت استفاده از روغن خراطین برای گونه گذاری می بایست ابتدا این روغن را تهیه کنید .سپس پس از تمیز کردن صورت و گونه ها و ماساژ پوستتان روغن خراطین را بر روی پوست صورت خود بمالید .طریقه ماساژ صورت با روغن خراطین و نحوه استفاده روغن خراطین در تصویر زیر به خوبی نمایش داده شده است کافیست پوست صورتتان را به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید سپس روغن را به پوستتان بمالید و مجددا پوستتان را به مدت 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوستتان شود .این عمل را برای کسب نتیجه مطلوب تر روزی سه مرتبه و به مدت سه ماه تکرار نمایید. نباید توقع داشته باشید که تنها پس از چند روز به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید استفاده از روغن خراطین باید به مدت سه ماه تکرار شود تا نتیجه ای مطلوب و قابل قبول بدست بیاید.

ماساژ دادن صورت
بهترین مواد غذایی چاق کننده صورت همراه روغن خراطین

در کنار استفاده از روغن تپل کننده صورت خراطین می توانید از غذاهای چاق کننده صورت همراه خراطین استفاده کنید در ادامه لیستی از بهترین مواد غذایی چاق کننده صورت را در اختیارتان قرار می دهیم:

همیشه بهترین توصیه پزشکان برای سلامتی و طول عمر بدن، استفاده از مواد غذایی و سبزیجات تازه می باشد برای چاق تر شدن صورت و گونه ها نیز مواد غذایی تازه و بخصوص میوه و سبزیجات تازه از اهمیت فراوانی برخوردار می باشند.
1-مصرف سیب

ماسک سیب

سیب یکی از مواد غذایی موثر برای افزایش حجم گونه های شماست که قطعا به شما کمک می کند تا گونه هایی چاق و توپر داشته باشید. این میوه بهشتی منبع غنی از تمام انواع مواد مغذی و ویتامین ها است که سلامت پوست و جسم شما را تضمین می نماید.مصرف سیب به صورت خوراکی و موضعی می تواند در افزایش کلاژن و الاستین پوست موثر بوده و علاوه بر نوسازی پوست نتایج حیرت انگیزی را در گونه گذاری و چاقی صورت به همراه داشته باشد.

غذاهای چاق کننده صورت همراه خراطین
2- خوردن شیر تازه

ماسک شیر

برای داشتن گونه هایی برجسته و صورتی جذاب و دلربا شیر ماده غذایی کاملی محسوب می شود. این ماده غذایی با دارا بودن مقدار مناسب ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین نقش عظیمی در سلامت و زیبایی  چهره شما دارد .مصرف روزانه دو لیوان شیر در طی روز به مدت سه ماه در چاقی صورت نقش بسزایی خواهد داشت .

روغن حجم دهنده لبها
3-روغن زیتون یا زیتون
ماسک زیتون
روغن زیتون دارای منافع فوق العاده و فراوانی در جهت حفظ سلامتی و تامین زیبایی پوست می باشد .مصرف این روغن به صورت خوراکی و موضعی اثرات چشمگیری را در راه چاقی صورت به همراه خواهد داشت .کافیست این روغن را تهیه کنید و تنها پس از 15 روز استفاده از این روغن  نتایج حیرت انگیزی را کسب نمایید .

روغن افزایش سایز
4 خوردن پرتقال

ماسک پرتقال

خوردن سه نوع میوه در روز توصیه شده است . نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در وعده صبحانه به علت دارا بودن ویتامین ث برای چاقی و تپل کردن صورت بسیار موثر و کارآمد خواهد بود .همچنین ماساژ پوست با آب پرتقال سبب از بین رفتن لک های پوستی ،رفع چین و چروک و توپر شدن صورت خواهد شد.



روغن تپل کننده صورت
شیوه تهیه و درست کردن بهترین ماسک های چاق کننده صورت به همراه خراطین

در ادامه شما را با بهترین ماسک های چاق کننده صورت به همراه خراطین آشنا می کنیم .این ماسک ها علاوه بر چاقی صورت و تاثیر گذاری بیشتر روغن خراطین در شفافیت و لطافت پوست نیز نقش موثری دارند .
1-ماسک گلاب و گلیسیرین
ماسک گلاب و گیلیسرین
ترکیب گلاب و گلیسیرین علاوه بر رفع چین و چروک از پوست  سبب زیبایی و لطافت پوست شما می شود .برای گونه گذاری گلاب و گلیسیرین را ترکیب کرده و بر روی پوستتان قرار دهید .ماساژ پوست صورت با این ترکیب شگفت انگیز نتایج درخشانی را در راه گونه گذاری و چاقی صورت برایتان به ارمغان می آورد .

روغن حجیم کننده گونه
2-ماسک عسل
تهیه ماسک عسل
عسل یکی از مواد غذایی مفید موجود در خانه شماست که ماده ای شگفت انگیز و جادویی برای زیبایی پوست شناخته شده است .برای تهیه ماسک عسل جهت تغذیه پوست و گونه گذاری کافیست کمی پاپایا را پوره کنید و آن را با یک قاشق عسل مخلوط کنید.اکنون پوستتان را به آرامی با این ترکیب ماساژ دهید و پانزده دقیقه بعد پوستتان را بشویید .این ماسک علاوه بر توپر کردن صورت شما پوست صورتتان را شفاف و نرم می نماید .

نحوه استفاده روغن خراطین
3 ماسک-آلوئه ورا
ماسک الوئه ورا
آلوئه ورا گیاهی شناخته شده برای حل بسیاری از مشکلات بهداشتی و پوستی می باشد .استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا علاوه بر درخشان کردن گونه ها در پر شدن و حجیم شدن گونه ها اثرات مثبتی به دنبال خواهد داشت .

طریقه ماساژ صورت
4 ماسک-کره
ماسک کره
آیا تا به حال فکر کرده اید که استفاده از کره بر روی پوست صورت چه فوائدی دارد؟ کره یکی دیگر از ابزارهای خانگی مفید برای ساخت گونه هایی جذاب و حجیم است که با تامین رطوبت مورد نیاز پوست پوستتان را زیبا و شفاف می نماید .برای تهیه این ماسک کافیست مخلوطی از کره و کمی شکر تهیه کنید و این مخلوط را بر روی گونه های خود قرار دهید.پس از حدود 15 دقیقه پوستتان را بشویید و از نرمی پوستتان لذت ببرید .

5-معجزه ماسک هویج

ماسک هویج

برای تهیه این ماسک سه تا 4 عدد سیب را با 4 عدد هویج درون آب میوه گیری بریزید و برای چاقی عضلات صورت و گونه گذاری ترکیب به دست آمده را بر روی صورتتان بمالید و پس از خشک شدن پوستتان صورتتان را با آب ولرم بشویید .

ماسک های خانگی چاق کننده صورت به همراه روغن خراطین
ورزشهای چاق کننده صورت همراه خراطین

جهت استفاده از ورزش های چاق کننده صورت همراه خراطین به تمرین زیر توجه کرده و آن را در روز به دفعات انجام دهید .همانند باد کردن بادکنک هوا را در دهان خود محبوس کرده و به آرامی پس از حدود 30 تا 60 ثانیه دهانتان را باز کرده و هوای محبوس شده را آزاد کنید. این یکی از ساده ترین تمرین های ورزشی برای گونه گذاری محسوب می شود.برای انجام تمرینات بیشتر تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید.

ورزشهای چاق کننده صورت همراه خراطین
نتیجه گیری

استفاده از روغن خراطین برای چاقی صورت روشی آسان و در دسترس برای افزایش حجم گونه ها و چاقی صورت می باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج درخشانی را به همراه داشته باشد .استفاده از این محصول به جای استفاده از محصولات شیمیایی روشی طبیعی و بدون عارضه برای چاقی صورت و افزایش حجم سایر اندام های بدن در سراسر دنیا شناخته شده است .در کنار استفاده از روغن خراطین مصرف میوه ها و سبزیجات تازه ،آجیل ها ،روغن کنجد ،کربوهیدرات های پیچیده و مواد غذایی معرفی شده در بندهای قبل موثر ترین راه های خانگی گونه گذاری به شمار می آید .بنابراین برای گونه گذاری به جای استفاده از روش های جراحی مانند پروتز گونه از روش های خانگی و روغن خراطین استفاده نمایید

کرم و روغن خراطین اصل

با تهیه روغن خراطین اصل از فروشگاه اینترنتی نیک خرید، با اطمینان و خاطری آسوده از خرید کالای باکیفیت و اصلی، می‌توانید با مصرف آن صورتی زیبا و جذاب تر داشته باشید زیبایی حق شماست.

آموزش خرید

برای خرید کرم و روغن خراطین اصل از فروشگاه اینترنتی نیک خرید، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید تا به صفحه محصول مورد نظر هدایت شوید سپس در بالای صفحه بر روی دکمه افزودن به سبدخرید کلیک کرده و محصول را در سبدخرید خود قرار دهید.

پس از آن در بالای سایت بر روی دکمه سبدخرید کلیک کنید و مراحل خرید را تا انتها طی نمایید.

برای ورود به صفحه محصول اینجا کلیک فرمایید

در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 05137581011 تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام 09364291640

تنها مرکز فروش و نمایندگی مجاز فروش محصولات لابراتوار بزرگ روجا ، فروشگاه اینترنتی نیک خرید می باشد و این شرکت تحت هیچ شرایطی نمایندگی، کانال، گروه  و یا زیر گروه دیگری ندارد

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در چهارشنبه, فوریه 21, 2018 نوشته شده توسط نرگس پیوند دیدگاه
عالی بود
نمایش 1 تا 1 از1 مورد

دیدگاه خود را بنویسید

بالا