کالای دیجیتال 

41 محصول وجود دارد.
کالای دیجیتال

عرضه محصولات سخت افزاری

در هر صفحه
0 دیدگاه

ماشین حساب حرفه ای کاسیک CASIC ماشین حساب حرفه ای و بسیار زیبای کاسیک  CASIC DJ-8824NC دارای 14 رقم اعداد برای محاسبات و ارقام بزرگ مالی ظاهر بسیار زیبا و شیک صفحه دیجیتال بزرگ و دارای وضوح بسیار خوب

285,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

ماشین حساب بسیار کاربردی با کلیدهای نرم CT-2214 ماشین حساب مدل CT-2214C از جنس پلاستیک و با کیفیت بالا است و استحکام بالایی دارد و این ویژگی باعث میشود که دیگر نگران بعضی از ضربات وارده شده به ماشین حساب نباشید و میتوانید برای مدت طولانی با این ماشین‌حساب کار کنید.

299,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

ظرف غذای برقی لانچ باکس ظرف غذای برقی و  وارمردار لانچ باکس عرضه شده در این فروشگاه، نمونه درجه یک و بسیار باکیفیت این نوع از ظروغ غذای الکتریکی می باشد این ظرف غذا دارای گرم کن برقی با بدنه ای از جنس سیلیکون می باشد که در بسیار مقاوم و بهداشتی می باشد و هیچگونه رنگ و بویی را از خود متساعد نمی کند و در ظرف مدت 30 دقیقه غذارا بخوبی گرم کرده و  غذایی گرم و...

0 دیدگاه

 فلش مموری کینگ فست kingfast dj-music فلش مموری فانتزی کینگ فست "طرج دی جی موزیک" با ظرفیت 32گیگابایت و بهره گیری از فناوری usb3 تولید شرکت کینگ فست KINGFAST می باشد تولیدات این شرکت از فناوری شرکت سامونگ برخوردار می باشند به همین خاطر چیپ داخلی این فلش مموری نیز تولید شرکت سامسونگ بوده و از کیفیت بسیاربالایی برخوردار است.

345,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

چراغ مطالعه عروسکی طرح ماریو

345,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

پشتیبانی از رادیو FM، پشتیبانی از مموری کارت، امکان اتصال بلوتوثی به انواع دستگاههای مجهز به بلوتوث، باتری لیتیومی قابل شارژ 400 میلی آمپر، ورودی کابل صوتی برای پخش موزیک از طریق اتصال سیمی بر روی اسپیکر، وزن اندک، امکان پاسخ گویی به مکالمات تلفنی به صورت هندزفری و دکمه های کنترل از دیگر خصوصیات این اسپیکر همراه است.

375,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

اسپیکر بسیار خوش صدا و باکیفیت اکس پی XP بدون شک یکی از بهترین مدل های اسپیکر پرتابل بلوتوثی، رم و فلش خور بازار، اسپیکر اکس پی مدل SP255A می باشد این اسپیکر صدایی بسیار شفاف و دلچسب دارد و از قدرت بسیار بالایی نیز در پخش صدا برخوردار است این اسپیکر یکی از محبوب ترین مدل های اسپیکر بلوتوثی فلش و رم خور می باشد.

395,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

خرید هدفون بلوتوث پی نت p-net BL.100 هدفون بسیار با کیفیت و محبوب پی نت P-NET BL.100 این هدفون بلوتوث از کیفیت پخش کم نظیری برخوردار بوده و بیس کوبنده آن، علاقمندان بسیار زیادی دارد.

444,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

هدست بی سیم و بلوتوث دار کینگ استار مدل KBH68 یکی از هدفون های دو گوشی بسیار باکیفیت و خوش صدای موجود در بازار است که می توانید از آن برای مکالمه، گیمینگ؛ ورزش و کاربری عمومی استفاده کنید. به دلیل وزن 200 گرم شما می توانید از این هدفون برای مدت طولانی استفاده کنید بدون اینکه احساس ناراحتی روی گوش های خود داشته باشد. از KBH68 می توان به صورت بی سیم و با...

467,000 تومان
ناموجود
ناموجود
نمایش 13 - 24 از 41 مورد

بالا