سلامت و تغذیه 

57 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

ادویه کاری با بهترین کیفیت ادویه کاری سبزان اصل از بهترین و باکیفیت ترین انواع ادویه جات تهیه شده است افزودن این ادویه به غذاهای شما عطر و طعم مطبوع لذیذترین غذاهای ایرانی را به همراه خواهد داشت.

59,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

قرص گیاهی کوریاندوم (Coriandom) یبوست مزمن را برطرف کرده و عوارض ناشی از سوء هاضمه را کاهش می دهد. این قرص اثرات اشتها آور نیز داشته و حاوی گیاهان برگ سنا، زیره سیاه، گل سرخ و رازیانه می باشد.

59,650 تومان
موجود
0 دیدگاه

کرم ماساز ضد درد و رفع کوفتگی رادیان از جمله محصولات بسیار تاثیرگذار و و شناخته شده در رفع دردهای عضلانی و ماهیچه ای می باشد ماساز قسمت ها و اندام های مختلف بدن با این کرم که به دلیل واردآمدن صدمات مختلف با درد و گرفتگی مواجه هستند می تواند به درمان و یا از بین رفتن این نوع دردها کمک بسیار زیادی کند.

65,900 تومان
موجود
جدید
0 دیدگاه

قرص اطریفل افتیمونی نیاک، یک داروی گیاهی ضد سودا و ضد درد است که به بهبود سردردهای شدید، درد مفاصل و مشکلات گوارشی کمک می‌کند. افتیمون گل گاوزبان و گل سرخ دو ماده مؤثر این قرص گیاهی هستند.

68,800 تومان
موجود
0 دیدگاه

ماسک ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست رازوک با استفاده از این ماسک می توان آسیب های وارد شده به پوست را درمان کرد این ماسک با ترمیم سلول های آسیب دیده پوست باعث ایجاد شادابی و طراوت پوست می شود.

69,000 تومان
موجود
جدید
0 دیدگاه

قرص اطریفل گشنیزی یا کوری تریپ دارای خاصیت ضد نفخ و سوء هازمه است . قرص گشنیزی نیاک یک داروی گیاهی مؤثر برای درمان نفخ و سوء هاضمه است و در تقویت معده و دستگاه گوارش نقش دارد. همچنین در درمان سندروم روده تحریک پذیر (IBS) موثر است.

70,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

ادویه کاری سبزان اصل 150 گرمی ادویه کاری سبزان اصل از بهترین و باکیفیت ترین انواع ادویه جات تهیه شده است افزودن این ادویه به غذاهای شما عطر و طعم مطبوع لذیذترین غذاهای ایرانی را به همراه خواهد داشت.

0 دیدگاه

کپسول گیاهی دیابت "ذیابیطس" شرکت داروویی نیاک، محصولی تاثیرگذار در درمان بیماری دیابت نوع2 می باشد همانطور که می دانید گیاهان دارویی مانند گل سرخ، شنبلیله، شیرین بیان و خرفه از دیرباز به عنوان درمانی برای دیابت نوع دو شناخته می شدند. کپسول دیابت نیاک با بهره گیری از خواص این گیاهان دارویی و نقش مهمی در کاهش قند خون و درمان دیابت ایفا می کند.

79,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

قرص پایین آورنده قند خون ذیابیطس جکیم قرص ذیابیطس یک داروی گیاهی پایین آورنده قند خون است که سوزش و کرخی دست و پا را از بین برده و باعث کاهش تری گلیسرید و کلسترول نیز می شود.

79,900 تومان
موجود
0 دیدگاه

قرص تروپین حکیم مومن که از رازیانه، کاکل ذرت، خارخسک و دم گیلاس برای اثربخشی بهره گرفته است از تشکیل مجدد سنگ کلیه جلوگیری می نماید و باعث سهولت در دفع سنگ های کلیوی و مجاری ادراری می شود. مصرف این دارو ممکن است باعث شود که افراد دارای حساسیت دچار کهیر شوند. در صورت بروز چنین مشکلی، بهتر است با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

82,900 تومان
موجود
جدید
0 دیدگاه

نورا گل، داروی موثر در ایجاد آرامش و رفع استرس قرص نوراگل گل دارو، یک مصول خواب آور و آرامبخش گیاهی بوده که برای کاهش اضطراب و استرس و داشتن خوابی راحت بسیار مؤثر است. عصاره سنبل الطیب و بادرنجبویه دو آرام بخش گیاهی قوی به کار رفته در این قرص هستند.

85,800 تومان
موجود
جدید
0 دیدگاه

کپسول سیمپل تریپ اطریفل صغیر نیاک یک فرآورده گیاهی است که از ترکیب گیاهان هلیله، بلیله و آمله تشکیل شده است. این کپسول به منظور تقویت معده، کاهش نفخ، کمک به درمان التهاب روده و روده تحریک‌پذیر (IBS)، جلوگیری از سفید شدن موی سر و افزایش شادابی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

89,000 تومان
موجود
نمایش 13 - 24 از 57 مورد

بالا