متفرقه 

301 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
0 دیدگاه

ادویه کاری با بهترین کیفیت ادویه کاری سبزان اصل از بهترین و باکیفیت ترین انواع ادویه جات تهیه شده است افزودن این ادویه به غذاهای شما عطر و طعم مطبوع لذیذترین غذاهای ایرانی را به همراه خواهد داشت.

59,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

قرص گیاهی کوریاندوم (Coriandom) یبوست مزمن را برطرف کرده و عوارض ناشی از سوء هاضمه را کاهش می دهد. این قرص اثرات اشتها آور نیز داشته و حاوی گیاهان برگ سنا، زیره سیاه، گل سرخ و رازیانه می باشد.

59,650 تومان
موجود
0 دیدگاه

لوسیون گیاهی کودک سی گل  پوست نوزادان و کودکان از حساسیت بسیار بیشتری نسبت به افراد بزرگسال برخوردار هستند و نیاز به مراقبت ویژه ای دارند از اینرو می بایست با استفاده از انواع کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده، مرطوب نگاه داشته شوند و از بروز خشکی های پوستی جلوگیری شوند. لوسیون مرطوب کننده‌ی بچه که توسط شرکت «سی گل» (Seagull) تولید شده، حاوی روغن دانه‌...

62,000 تومان
ناموجود
ناموجود
0 دیدگاه

شامپو ضد شوره و پاکسازی کننده پوست سر پریم شامپو ضد شوره D1 ملایم پریم محصولی بسیار مطمئن و تاثیرگذار در رفع شوره سر و جلوگیری از بازگشت آن می باشد این شامپو با پاکسازی کامل سطح پوست، باعث می شود شوره سر درمان شده و از بازگشت آن نیز جلوگیری می کند. این شامپو، پوست سر را محافظت می کند و خطر بازگشت مجدد شوره را کاهش می دهد. کلیمبازول موجود در این شامپو...

65,000 تومان
ناموجود
ناموجود
0 دیدگاه

کرم ماساز ضد درد و رفع کوفتگی رادیان از جمله محصولات بسیار تاثیرگذار و و شناخته شده در رفع دردهای عضلانی و ماهیچه ای می باشد ماساز قسمت ها و اندام های مختلف بدن با این کرم که به دلیل واردآمدن صدمات مختلف با درد و گرفتگی مواجه هستند می تواند به درمان و یا از بین رفتن این نوع دردها کمک بسیار زیادی کند.

65,900 تومان
موجود
جدید
0 دیدگاه

قرص اطریفل افتیمونی نیاک، یک داروی گیاهی ضد سودا و ضد درد است که به بهبود سردردهای شدید، درد مفاصل و مشکلات گوارشی کمک می‌کند. افتیمون گل گاوزبان و گل سرخ دو ماده مؤثر این قرص گیاهی هستند.

68,800 تومان
موجود
ویژه
0 دیدگاه

ماسک ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست رازوک با استفاده از این ماسک می توان آسیب های وارد شده به پوست را درمان کرد این ماسک با ترمیم سلول های آسیب دیده پوست باعث ایجاد شادابی و طراوت پوست می شود.

69,000 تومان
موجود
ویژه
1 دیدگاه

اسپری خوشبو کننده بدن زنانه آنیکا فلورا بای گوچی اگر علاقمند به استفاده از عطرها و اسپری های خوشبو کننده بدن باشید بی شک با برند محبوب آنیکا نیز آشنایی خواهید داشت چراکه محصولات این شرکت از محبوبیت و شهرت بسیار خوبی برخوردار هستند کیفیت بسیار خوب در کنار قیمت پایین محصولات این شرکت دو ویژگی شاخص و مهم محصولات این شرکت است. برند معتبر و باکیفیت Anika با...

69,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

قرص گارسین ۳۰۰ میلی گرم پایین آورنده لیپوپروتئین های خون، تری گلیسرید، فشار خون و کلسترول است. سیر دارای اثر کم کننده کلسترول خون است که این اثر به خوبی در مطالعات روی حیوانات و روی بیماران مبتلا به فشارخون بالا به اثبات رسیده است

69,500 تومان
موجود
0 دیدگاه

ماسک شنی صورت و بدن مکس لیدی اسکراب صورت و بدن مکس لیدی مدل طلا، از این محصول می توان به عنوان اسکراب صورت استفاده کرد زیرا دارای ذرات ریزی می باشد که با خاصیت لایه برداری ملایم سلول های مرده پوست را از بین برده و موجب جوانسازی و تحریک بازسازی سلول های پوست می شود.

69,700 تومان
موجود
0 دیدگاه

از این ماسک می توان به عنوان اسکراب صورت استفاده کرد زیرا دارای ذرات ریزی می باشد که باعث لایه برداری ملایم پوست صورت می شود. استفاده از این ماسک ضمن لایه برداری ملایم باعث از بین رفتن آلودگی ها و چربی های اضافی پوست از داخل منافذ پوست شده و ضمن جلوگیری از بروز آکنه و جوش باعث رطوبت رسانی عمیق و قوی به پوست می شود.

72,500 تومان
موجود
نمایش 49 - 60 از 301 مورد

بالا