فواید استفاده از یک کرم ضدآفتاب خوب

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: چهارشنبه, مارس 1, 2017 دیدگاه: 0 بازدید: 3278


استفاده از کرم های ضد آفتاب از عواملی است که میتواند در تقویت لطافت پوست شما موثر باشد . امروزه با افزایش خطرات ناشی از تابش مستقیم تشعشعات خورشید برای پوست جانوران به ویژه انسان ضرورت مراقبت از پوست صورت در مقابل این تشعشعات بیش از پیش احساس میشود .

ویژگی های یک کرم ضدآفتاب خوب

در طول تاریخ بشر همیشه و همیشه سفر های زیادی انجام شده است . در جست وجوی یک رود خانه سحر انگیز چه سپه سالار ها  وبزرگان که از چه کوه ها وقله ها ودره و درنده ها و خطراتی گذرکرده اند و چه شاعران و نویسندگان بزرگی که افسانه هایی شیرین وزیبا ازمردانی نوشته اند که جان خود را برای یافتن جاودانگی هم آغوش خطر کرده اند
  برای نوشیدن قطره ای از آب یک رود خانه افسانه ای رودخانه آب حیات جاودان  که با نوشیدن قطره ای از آب گوارای آن دیگر هرگز پیر نمیشوی و دیگر هرگز چین و چروکی بر چهره ات نخواهد نشست . اگر چه دیگر میدانیم که هیچ کدام از افسانه های نوشیدن از رودخانه حیات جاودان حقیقت ندارد.
و تمامی مردانی که جان خود را برای یافتن جاودانگی به خطر انداخته اند . همت در انجام کاری بیهوده صرف کرده اند . اما این را هم میدانیم که اگر چه راهی برای یافتن عمریجاودان وجود نخواهد داشت . و همه ما راضی خواهیم مرد اما با حفاظت بیشتر اژپوست خود میتوانیم حتی در هنگام پیری ومرگ هم چهره ای زیبا وپر طراوت داشته باشیم .
اگر میخواهید متنی را مطالعه کنید که پس از مطالعه آن ادامه حیات خود را با پوستی لطیف تر سپری کنید . و یا پوست خود را در مقابل پیری  و چین و چروک بیشتر ایمن نگه دارید . مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم .


استفاده از کرم های ضد آفتاب از عواملی است که میتواند در تقویت لطافت پوست شما موثر باشد . امروزه با افزایش خطرات ناشی از تابش مستقیم تشعشعات خورشید برای پوست جانوران به ویژه انسان ضرورت مراقبت از پوست صورت در مقابل این تشعشعات بیش از پیش احساس میشود .
از جمله  آسیب های فراوانی که تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست صورت خواهد داشت .افزایش شدید چین و چروک های سطح پوست میباشد در نتیجه استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب در مواجهه با نور خورشید میتواند آُسیب های مربوط به نور خورشید را برای پوست به صفر نزدیک کند.
همچنین باید توجه داشت استفاده از کرم های صد افتاب نباید تنها به زمان های مواجهه با نور شدید وآزار دهنده خورشید محدود نمیشود . بلکه حتی در زمان هایی که در معرض هوای ابری هم هستید . استفاده از کرم های صد آفتاب لازم است. زیرا نور خورشید در پشت ابر ها  پنهان شده است اما همچنان مضرات خود را دارد. و با تابش از پشت ابر ها به په پوست شما آسیب خواهد رساند.
نکته دیگر اما استفاده از پاک ساز های صورت و یا اسکراب ها است .استفاده از اسکراب ها اگر چه نمیتواند چین و چروک های عمیق پوست شما را ازبین بببرد اما در ازبین بردن چین و چروک های سطحی پوست صورت یکی از موثر ترین عوامل به شمار می آید .
البته استفاده بیش از اندازه از این مواد میتواند. نتیجه عکس داد و آسیبها وحساسیت پوست شما را بیشتر از پیش نمایان سازد .پس بنابر این باید استفاده از این مواد را بعد از مطالعه کامل در مورد طرزمصرف این مواد شروع کنید  و از مصرف بی رویه بدون آگاهی جدآ خود داری کنید .
اما یکی دیگر از مواد تقویت کننده پوست برای کاهش چروک های سطحی پوست بهره گیری از ماساژهای تخصصی صورت است. باید توجه کنید . که هر نوع تکانی در سطح پوست ماساژ صورت محسوب نمیشود . و ماساژ های صورت هم درست به مانند ماساژهای بدن نیاز به آموزش و تمرین دارند واینگونه نیست. که با اختراع و طراحی خود صورت خود را ماساژ دهید و اسمش را ماساژ مفید صورت بگذارید پس دقت داشته باشید قبل از انجام ماساژهای صورت آنها را به خوبی یاد بگیرید.
اما موضوعی که پایان  بردن این مقاله بدون نام بردن از آن به معنی ناقص باقی گذاشتن این مقاله است . استفاده از ماسک های صورت به ویژه ماسک های گیاهی است که استفاده از آنها نقش به سزایی در از بین بردن چرک ها و همچنین افزایش زیبایی پوست بازی میکند .  
ماسک هایی به مانند ماسک خیار و ماست از جمله ماسک های خانگی موثر قلمداد میشود و همچنین استفاده از ماسک های کارخانه ای برند های معتبر میتوانند به شکل ویژه ای تاثیر گذار واقع بشود . وجوانی را برای پوست شما همچنان و تا ستال های سال باقی نگاهدارد

دیدگاه‎ها

دیدگاه خود را بنویسید

بالا