بهترین کرم ضد آفتاب

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: جمعه, اوت 14, 2015 دیدگاه: 0 بازدید: 2289

بهترین کرم ضد آفتاب

برخی اوقات، افرادی را می بینیم که در مقایسه با سنشان از ظاهر بسیار جوانتری برخوردار هستند و از ظاهر و پوست صوتشان نمی توان بدرستی حدس زد که سن واقعی آنها چقدر است چرا که بسیار زیباتر و جوانتر از آن چیزی که هستند به چشم می آیند،و چین و چروکی بر روی پوست خود ندارند. بازیگران هالیوودی و بسیاری از خوانندگان و ستاره ها هم مثال بسیار مناسبی در این رابطه هستند بسیاری از این بازیگران با اینکه سن واقعی آنها زیاد است اما می بینیم که نقش یک بانوی جوان را بازی می کنند و موقعی که می فهمیم، این بازیگر 60 سال سن دارد، از شدت تعجب، نزدیکست شاخ دربیاوریم.

بهترین کرم ضدآفتاب,کرم,مرطوب کننده عالی,بهترین کرم ضدآفتاب قوی

علت این جوان ماندن ظاهری در چیست؟

شاید ژن جوان و سالمی دارند؟ شاید به دور از استرس و ناراحتی زندگی کرده اند؟ شاید بگویید آنها از هزار جور گریم و آرایش و جراحی استفاده می کنند؟ آینها ممکن است اما یکی از مهمترین دلایل این جوان ماندن چهره ، بی شک مراقبت خوب از پوستشان بوده است.

مراقبت از پوست صوت و بدن

یکی از مهمترین عواملی که پوست را تخریب می کند نور خورشید است نور خورشید دارای تابش های مضری با دسته بندی UVA و UVB  و IR است این اشعه های مضر باعث خشکی پوست شده و در ایجاد چین و چروک ها ، کک و مک و لک های پوستی نقش مهمی را ایفا می کنند. مهمترین و مضرترین این اشعه ها، اشعه UVA می باشد که توانایی نفوذ به بافت های زیرین پوست را دارد این اشعه حتی در پشت شیشه پنجره منزل و یا خودرو نیز مارا آسوده نمی گذارد و براحتی می تواند از آنها عبور کرده و وارد لایه های زیرین پوست شود. اشعه مضر خورشید با شکستن کلاژن ها و ایجاد  رادیکالهای آزاد، لایه زیرین پوست را نابود می کند به همین خاطر است که برخی افراد در سن جوانی دچار چین و چروک ، کک و مک و لک هایی بر روی پوست دست و یا صورتشان می شوند.

بهترین کرم ضد آفتاب

برای مقابله با این تابش های مضر و خطرناک، بهترین راه استفاده از کرم های ضد آفتاب استاندارد و تایید شده است. یک کرم ضد آفتاب خوب، با دارا بودن فاکتور محافظتی مناسب، می تواند مانند سپری محافظتی، مانع ورود این تابش ها شود.

فاکتور محافظتی SPF یا همان Sun Protection Factor است که معیار توان مقابله انواع کرم های ضد آفتاب در مقابل تابش مضر نور خورشید می باشد. یک کرم ضد آفتاب مناسب، بسته به میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تابش مستقیم آن، باید دارای فاکتور محافظتی نسبتا خوبی باشد به گفته محققان این معیار می تواند فاکتور محافظتی بیشتر از بیست باشد فاکتور محافظتی 20 ، یعنی اینکه شما می توانید حدودا یک ساعت را در فضای آزاد و در زیر تابش نور خورشید قرار داشته باشید و نگرانی زیادی از بابت تابش نور خورشید بر روی پوست خود نداشته باشید.

بهترین کرم ضد آفتاب، علاوه بر مقابله مفید با نور خورشید، باید یک مرطوب کننده عالی نیز باشد و در کنار جلوگیری از خشک شدن رطوبت پوست، به عنوان یک مرطوب کننده خوب نیز عمل کند و پوست را نرم و لطیف نگاه دارد.خوشبختانه کرم های ضد آفتاب با قیمت های مناسب و کیفیت های بسیار عالی به وفور یافت می شود حتی لابراتورهای بزرگی در کشور ما و تحت لیسانس شرکت های اروپایی و بعضا با کیفیت های بسیار بالا، اقدام به تولید کرم ضد آفتاب می کنند.برخی از این کرم های ضد آفتاب، علاوه بر دارا بودن خواص یک کرم ضد آفتاب خوب، دارای انواع ویتامینهای مفید پوست بوده و همچنین نقش یک اسکراپ و لایه بردار و جوان کننده پوست را نیز ایفا می کنند.اینگونه کرمها با محافظت از پوست در مقابل نور خورشید، می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و کلاژن ها را تحریک کرده و مانع ایجاد رادیکالهای آزاد شوند و در جدا کردن سلولهای مرده پوست از روی آن نیز،بسیار خوب عمل می کنند.

بهترین کرم های ضد آفتاب استاندارد

منبع : نیک خرید

انتشار تنها با ذکر منبع و لینک صفحه بلامانع است.

دیدگاه‎ها

دیدگاه خود را بنویسید

بالا