اپلی ها بخوانند

دسته: فناوری اطلاعات تاریخ: پنجشنبه, مه 14, 2015 دیدگاه: 1 بازدید: 958

تلفن های هوشمند

کاربران سیستم های IOS علاقه خاصی دارند تا دیگران بگویند گوشی آنها و سیستم عاملی که از آن استفاده می کنند بهترین است. این سوال همیشه در مورد گوشی های اپل APPLE وجود داشته است که چرا شارژ باطری را نمی توانند زیاد نگاه دارند و چرا باید افرادی که از دستگاه اپلی خود24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته استفاده می کنند و سراسر روز با دستگاههای اپلی خود سرگرم هستند با مشکل تخلیه باطری مواجه می شوند.اگر شماهم دوست دارید بدانید که چطور  می توان طول عمر باطری دستگاه اپلی خود را بهبود و ارتقا بخشید و انرژی بیشتری را برای طول روز ذخیره کرد این مطلب را دنبال کنید.

آی او اس 7 همراه خود چند ویژگی جدید به همراه آورده است که باعث بهبود و ارتقا کارایی دستگاه های اپلی همچون آیفون5 اس ، آیفون فایوسی ، آیفون 4 ، آیفون 4 اس ،آیپد لمسی نسل پنجم و آیپد 4 ، آیپد 3 و آیپد مینی شده است.اما این سیستم عامل با ارائه ویژپگی های جدیدباعث کم شدن طول عمر باطری می شود برای حل این مشکل می توان از چند ترفند ساده استفاده کرد. به عنوان مثال بهتر است که دستیار صوتی سیری را که اغلب کاربران ایرانی از آن استفاده نمی کنند را غیر فعال کرد .

به عنوان راه دوم می توانید BACKGROUND APP REFRESH  را غیر فعال کنید این امکان به بعضی از برنامه ها مانند برنامه های مکان یاب یا هواشناسی اجازه می دهد که در پس زمینه به اینترنت وصل شده و اطلاعات خود را به صورت لحظه ای بروز کنند و این کار باعث مصرف بیهوده شارژ خواهدشد.

به عنوان راه حل سوم می توانید امکان تماس تصویری  IMESSAGE  را در صورت استفاده نکردن از آن غیر فعال کنید .

راه حل چهارم این است که امکان صدای قفل کردن / غیرفعال کردن دستگاه و صدای صفحه کلید سیستم را غیر فعال کنید و راه بعدی این است که ویژگی AIR DROP  یا همان " وای فای دایرکت" را در زمان هایی که نیازی به آن ندارید را غیر فعال کنید و در نهایت اتصال اینترنتی سیم کارت خود را در نواحی که آنتن پوشش نمی دهد را غیر فعال کنید.

با انجام این قبیل ترفندها می توانید مصرف باطری خود را تا 40 درصد کاهش داده و شارژ باطری بیشتری داشته باشید.

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در پنجشنبه, ژوئن 4, 2015 نوشته شده توسط علیرضا پیوند دیدگاه
مطلب جالبی بود که برام جدید بود و ا بحال درموردش نشنیده بودم
متشکرم
نمایش 1 تا 1 از1 مورد

دیدگاه خود را بنویسید

بالا