انتخاب عطر مناسب شخصیت شما

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: چهارشنبه, مارس 1, 2017 دیدگاه: 1 بازدید: 3560

قطعا هیچ چیز مثل یک عطر خوب نمیتواند در ابتدای مکالمه طرف مقابلتان را به سمت شما مجذوب کند . وهمین طور هیچ چیزی به مانند ساطع شدن یک عطر بد از طرف شما مانع شروع مکالمه با طرف مقابلتان قبل از ایجاد هر گونه شناختی نخواهد بود .

عطر مناسب شخصیت شما کدام است

زمانی که به یک مجلس و یا مهمانی وارد می شوید و زمانی که سعی میکنید با یکی از حاضرین شروع به حرف زدن کنید . قبل از شروع هرگونه مکالمه ویا بحث و گفت و گویی اولین موضوعی که میتواند بر روی ذهن مخاطب شما تاثیر گذار واقع شود . قطعا چیزی نیست به جز عطری که با دیدن شما به مشام فرد مورد نظرتان میرسد.
قطعا هیچ چیز مثل یک عطر خوب نمیتواند در ابتدای مکالمه طرف مقابلتان را به سمت شما مجذوب کند . وهمین طور هیچ چیزی به مانند ساطع شدن یک عطر بد از طرف شما مانع شروع مکالمه با طرف مقابلتان قبل از ایجاد هر گونه شناختی نخواهد بود .
اما در مورد اینکه چه عطری مناسب است ؟ و کدام عطری مناسب نیست ؟و یا اینکه کدام عطر برای کدام محل مناسب است؟  صحبت های زیادی به میان می آید اما اگر واقعا میخواهید بدانید که کدام عطر ها مناسب شما خواهد بود ؟ این مقاله را ازدست ندهید .
در ابتدا باید خاطر نشان کرد که همه عطر ها از حدود هفتاد و هشتا تا نود و هفت در صد الکل تشکیل شده اند. و بقیه مواد موجود در عطر ها را مواد روغنی خاصی تشکیل میدهند . که در واقع تفاوت در میزان همین مواد روغنی است . که تفاوت در عطر ساطع شده از ادکلن و میزان ماندگاری ادکلن مصرف شده توسط شما را رقم میزند .
هر چه میزان مواد روغنی درون عطر هر چه بیشتر باشد قطعا قیمت عطر بالاتر و عطر ساطع شده از ادکلن شما ماندگار تر و تند تر خواهد بود .
رقیقترین عطر های موجود در بازار عطر هایی هستند که تنها حدود سه درصد آنها را مواد روغنی تشکیل میدهند و حدود نود و هفت درصد آن را الکل خالص تشکیل میدهد . در نتیجه این عطر ها بوی بسیار کم و همینطور ماندگاری بسیار کوتاه مدتی خواهند داشت . در مقابل عطر هایی در بازار وجود دارد . که تنها از هفتاد و هشت درصد الکل ساهته شده شده اند و حدود بیست و درد آن را مواد روغنی تشکیل میدهد در نتیجه این عطر ها ماندگاری زیاد و عطر بسیار تندی خواهند داشت .

ادکلن زنانه
در نتیجه با توجه به سلیقه خود و با توجه به ضیافتی که به آن دعوت میشود و با توجه به ویژگی های گفته شده در باره میزان غلظت ادکلن به استفاده از ادکلن های مختلف اقدام کنید .
موضوع دیگری که گفتن از آن در ادامه مقاله خالی از لطف نخواهد بود . این است که حال که ادکلن مورد نظر خود را پیدا کرده ایم . بهتذرین راه استفاده از آن به چه شکلی خواهد بود . و چگونه میتوانیم از ادکلنی که با قیمت وسخت گیری زیادی خریداری نموده ایم بیشترین کارایی را به دست بیاوریم .
تقریبا توصیه تمام متخصان برای بهترین حالت استفاده از ادکلن مصرف آن بر روی نقاطی از بدن است . که دارای نبض باشند . و طبقنظر اکثریت آنها بهترین مکان  روی رگ بزرگ گردن است . البته نقاط دیگری هم وجود دارد که از جمله میتوان به روی شاهرگ دست ها و روی شقیقه ها اشاره کرد .
البته عده ای هم معتقدند که بهتر است . ادکلن را به روی موهای سر خود اسپری کنید . تا با توجه به وزش باد از لابه لای مو هایتان عطر ادکلن در هوا پخش شود. و دیگران با احساس کردن عطر دلانگیزی که از سمت شما احساس میشوند مجذوب شما شوند .
که البته این فرضیه با توجه به مضرات احتمالی مواد شیمیایی موجود در عطر ها و ادکلن ها برای مو ها از یکسو و امکان وجود نداشتن جریان هوای کافی برای انتشار بوی ادکلن شما از دگر سو تقریبا رد شده به نظر میرسد .
البته عده ای هم هستند که اصرار دارند .حتما عطر را بر روی لباس خود اسپری کنند. که این موضوع هم به مانند مورد قبل هم به علت عدم انتشار عطر در فضا و هم به علت باقی ماندن نم و رنگ عطر بر روی لباستان از جذابیت عطرشما خواهد کاست و به شما کمکی نخواهد کرد .
درپایان در مورد شیوه نگه داری عطرهم باید توجه داشت که هرگز اجازه ندهید . درپوش به مدت طولانی باز بماند. زیرا این موضوع قطعا با عث تخریب و هدر رفتن عطر خواهد شد. همین طور باقی ماندن عطر روبروی تابش مستقیم نور خورشید موضوع دیگری است. که باید به آن توجه داشت زیرا تابش مستقیم نور خورشید باعث از بین رفتن و همچنین سیاه شدن رنگ عطر میشود .

ادکلن مردانه بسیار خوش بو و جذاب لجند اصل

خرید ادکلن
کلیک کنید

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در جمعه, آوریل 14, 2017 نوشته شده توسط هادی برمکی پیوند دیدگاه
باسلام ازکیفیت محصولات خریداری شده شما سپاسگزارم
نمایش 1 تا 1 از1 مورد

دیدگاه خود را بنویسید

بالا