بهترین روش ها برای از بین بردن جوش و لکه های پوستی

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: جمعه, فوریه 24, 2017 دیدگاه: 0 بازدید: 688

جوش ها و آکنه ها را میتوان مهمترین عوامل شایع در میان مردم برای ابراز نا رضایتی از وضعیت پوست صورت شان دانست . مشکلی که حالا باتوجه به صنعتی شدن جوامع و پیامد هایی که این صنعتی شدن به دنبال خود داشته است .میتوان اعلام کرد. که به شکل جدی همه گیر شده است .

درمان جوش و آکنه

جوش ها و آکنه ها را میتوان مهمترین عوامل شایع در میان مردم برای ابراز نا رضایتی از وضعیت پوست صورت شان دانست . مشکلی که حالا باتوجه به صنعتی شدن جوامع و پیامد هایی که این صنعتی شدن به دنبال خود داشته است .میتوان اعلام کرد. که به شکل جدی همه گیر شده است .
وپیدا کردن افرادی که ازوضعیت آکنه ها وجوش های صورت خود ابراز نارضایتی کرده وحتی از شما که ممکن است تخصصی هم در این زمینه نداشته باشید. باعجز و ناراحتی خواهان گذاشتن راه چاره ای پیش رویشان هستند تا بلکه از این وضعیت عذاب آور که حتی گاهی میتواند اعتماد به نفس یک انسان را شکشسته و موجب دوری شدید او از فعالیت های اجتماعی شود . رهایی یابند . کار ساده ای است .


اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که مدت ها با این مشکل دست و پنجه نرم کرده وهنوز راه قطعی رهایی از این مشکل را نیافتید.
با ما در ادامه این مقاله همراه شوید . تا بدانیم برای رهایی از جوش های عذاب آور چگونه تغذیه خود را کنترل کرده وچه نوع غذا هایی را در برنامه خود گنجانده و یا چه غذا هایی را از برنامه غذایی خود برای همیشه پاک کنیم
نکته اساسی و مهم برای یک تغذیه مناسب برای داشتن یک پوست زیبا وشاداب که در ابتدا باید به  آن اشاره جدی کنیم .رعایت اصل تعادل در تغذیه است . که شامل عدم انجام افراط و تفریط در مصرف هرگونه مواد غذایی اعم از مفید و یا غیر مفید میشود.
باید توجه داشت حتی مصرف بیش از حد موادی که در اصطلاح مقوی پوست خوانده میشوند میتواند تاثیر عکس  داشته باشد و خود موجب بروز برخی مشکلات پوستی از جمله بروز جوش ها وآکنه های پوستی شود . پس از همین ابتدا توجه داشته باشید که اگر میخواهید زیبا وشاداب را داشته باشید . در مصرف هیچ ماده خوراکی زیاده روی نکنید.

جوش صورت
یکی از موادی که اصلی ترین نقش را در افزایش جوش ها در سطح پوست به همراه دارد مواد چرب به ویژه مواد دارای چربی های اشباع میباشند. چربی ها را میتوان دشمنان اساسی پوست های صاف دانست . مصرف بیش ازاندازه  چربی ها باعث رسوب این مواد درکبد شده و در نتیجه پوست را به مزرعه ای حاصل خیز برای رویش جوش های بزرگ و کوچک تبدیل خواهد کرد.
حتی بخشی از اینکه شنیده اید برای داشتن پوستی صاف باید از خوردن موادی با طبع گرم خود داری کنید مربوط به همین مقدار زیاد چربی اشباع در بافت  موادی با طبع این چنین است . که البته مواد با طبع گرم را به خودی خود میتوان دومین توصیه ما برای افرادی که از جوش ها و آکنه ها هراسان وفراری هستند دانست .
گاه مواد با طبع گرم چنان حساسیتی را در پوست ایجاد میکنند یک شبه پوستتقریبا صاف و اعاری از هر گونه بر آمدگی شما را به استخری پر از ماهی های قرمز (کنایه از جوش های درشت قرمز رنگ)  تبدیل خواهد کرد.
ماده غذایی دیگری که باید به طور جدی از خوردن فرای باشید . غذاهای دارای هورمون های تحریک کننده فعالیت بدن است که امروزه به لطف پیشرفت علم وفناوری تعدادشان رو به افزایش است .
مقدار زیاد این هورمون ها را میتوانید با خوردن بخش های دارای پوست گوشت مرغ وارد بدن خود کنید . سایر بخش های یک تغذیه حیوانی هم میتوانند هریک به اندازه خود . دارای مقادیر متفاوتی از این مواد هورمونی باشند .پس چنانچه قصد دارید چهره ای پروز جوش های ریز ورشت را به خود هدیه دهید . خوردن اینگونه مواد را به شکل جدی به شما توصیه میکنیم .
بخش دیگری از موادی که دشمن درجه یک پوست شما محسوب شده و توصیه به عدم مصرف آنها تکرار مکررات بوده والبته خالی از لطف نخواهد بود. مصرف فست فود های بی همه چیز است که هر جا سخن از بماری است . نام درخشانشان چون ستاره ای پرفروغ میدرخشد.
مصرف این فرماندهان ارتش غذا های زیان آور به علت میزان چربی های اشباع فراوان از یک سو و به علت نفس غیر بهداشتی و درون نا آشکار خود از دیگر سو از عوامل اصلی آسیب زننده به پوست های شفاف و زیبا خواهند بود و  قطعا مصرف آن ها را به کسانی که از زیبایی پوست خود بیزار هستند . به تکرار و تاکید فراوان توصیه میکنیم .
اما در مقابل همه این موارد که تا بدین جا ذکر شد و تمام مواردی که ذکر نشد و هریک از عوامل مخرب یک پوست به شمار میروند. میتوان این مقاله را با توضیحی مختصر در باره موادی که میتوان به شادابی پوست شما کمک کند به پایان برد .
مصرف میوه ها وسبزیجات فراوان را میتوان از عوامل مقوی پوست دانست والبته باید توجه داشت که در مصرف میوه های حساسیت زا مانند انجیرو یا خربزه  و... باید با احتیاط کامل رفتار کرده و در مصرف آن ها همیشه محتاط باشید.
همچنین دیگر عامل موثر و مفید برای حفظ سلامت همیشگی پوست رعایت بهداشت در تهیه و مصرف مواد غذایی است حفظ ورعایت نکات بهداشتی در همه مراحل مصرف یک غذا از تهیه تامصرف میتواند سلامت پوست شما را به شکل جدی تصمین کند .

دیدگاه‎ها

دیدگاه خود را بنویسید

بالا