روش صحیح استفاده از روغن شترمرغ

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: سه‌شنبه, ژوئیه 14, 2015 دیدگاه: 7 بازدید: 217578

خاصیت روغن شترمرغ برای پوست صورت و بدن

امروزه بحاطر شناخت بیش از پیش خواص روغن شترمرغ ، استفاده از ان برای درمان و شفابخشی ، بسیار افزایش یافته است.روغن شترمرغ دارای مزایای فراوانی از جمله، شادابی پوست صورت،جوانسازی، خاصیت ضد چروک، درمان لک های صورت و بدن ،درمان جوش های صورت و بدن و خاصیت التیام بخشی زخم ها و بخصوص سوختگی ها می باشد.

در این مطلب قصد داریم به خواص روغن شترمرغ و همچنین روش استفاده صحیح از آن بپردازیم.

مزایای روغن شترمرغ

همانطور که در بالا ذکر کردیم خاصیت روغن شترمرغ بسیار است و به گفته محققان و کارشناسان پوست و زیبایی ، مزایای مختلفی را برای روغن شترمرغ می توان نام برد.

خاصیت روغن شترمرغ برای پوست صورت و شادابی پوست صورت

خاصیت از بین بردن لک های پوست صورت

خاصیت ضد چروکی و جوانسازی پوست

از بین بردن سیاهی دور چشم و زیر بغل

خاصیت روغن شترمرغ در التیام بخشی زخم ها و بخصوص سوختگی ها

بخاطر شباهت سلول های شترمرغ به سلول های بدن انسان ، و دارا بودن مقادیر فراوانی امگا3 ، امگا6 و امگا9 و همچنین بخاطر فراوانی آنتی اکسیدانها در روغن شترمرغ اصل،و خاصیت شفابخشی آن، بشر در طول تاریخ از روغن شترمرغ برای مصارف گوناگونی استفاده کرده است.

خاصیت روغن شترمرغ برای پوست صورت

درصورتی که از روغن شترمرغ اصل، برای مدت طولانی بر روی پوست استفاده شود می توان نتایج آن را در شاداب سازی پوست و جوانسازی پوست صورت به وضوح مشاهده کرد. روغن شترمرغ یک مرطوب کننده ایده آل است و بهتر است که خانمها از آن بجای مرطوب کننده استفاده کنند تا از پیری زودرس جلوگیری کرده و چهره ای بشاش و شاداب داشته باشند.

درمان جوش های صورت و بدن

برای درمان جوش های صورت و بدن می توانید به همان روش بالا عمل کنید بدین صورت که ابتدا قسمت مورد نظر را با آب گرم و صابون شستشو داده ، سس با روغن شترمرغ ماساژ دهید . روغن شترمرغ در درمان جوش های صورت و بدن بسیار موثر است.

روش استفاده از روغن شترمرغ برای پوست صورت

در صورتی که قصد دارید تا از روغن شترمرغ برای پوست صورت خود استفاده نمایید ، ابتدا سعی نمایید که روغن شترمرغ صد درصد خالص و با کیفتی را تهیه نمایید زیرا امروزه بخاطر تقاضای روز افزون از این ماده شفابخش، انواع تقلبی و بی کیفیت آن حتی با قیمتهای بسیار گران ، به فراوانی در بازار عرضه شود.

قبل از استفاده از روغن شترمرغ ، ابتدا باید دست و صورت خود را با آب گرم و صابون شستشو دهید . در صورتی که برای این کار از صابون شترمرغ استفاده نمایید مطمئنا نتیجه بهتری خواهید گرفت ولی اگر صابون شترمرغ را در دسترس ندارید بهتر است از صابون های گیاهی استفاده نمایید.

پس از شستشوی دست و صورت با صابون ، چند قطره از روغن شترمرغ اصل و خالص را بر روی کف دست ریخته و به صورت خود بمالیدو 5 دقیقه ماساژ دهید . باید اطلاع داشته باشید که روغن شترمرغ اصل به خوبی جذب پوست می شود و با این کار روند کمک به سلولهای پوستی را آغاز میکند.

روزی دو مرتبه این کار را تکرار نمایید به شما توصیه می کنیم که بجای استفاده از انواع کرم های مرطوب کننده ، از روغن شترمرغ اصل استفاده نمایید زیرا روغن شترمرغ مرطوب کننده بسیار خوبی است و علاوه بر خاصیت ضد آفتاب بدن ، پوست شما را مرطوب نگاه دارد.

از روغن شترمرغ می توانید برای درمان دردهای عضلانی و آرتروز هم استفاده نمایید .به این صورت که چند قطره از روغن شترمرغ را بر روی بخش مورد نظر ریخته و چندین دقیقه ماساژ دهید تا روغن بخوبی جذب پوست شود پس از آن آن قسمت را با پارچه گرمی ببندید و گرم نگاه دارید.

برای تهیه روغن شترمرغ اصل و صابون شترمرغ می توانید به فروشگاه اینترنتی نیک خرید مراجعه نمایید فروشگاه نیک خرید از قدیمی ترین فروشگاههای اینترنتی خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که به عرضه روغن شترمرغ خالص ، مبادرت می ورزد.

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر بر روی شکل زیر کلیک نمایید.

نکته مهم

فروشگاه اینترنتی نیک خرید، به مدت 8 سال متوالی است که اقدام به عرضه روغن و کرم شترمرغ اصل می نماید در این مدت، مشتریان محترم فروشگاه، تجربیات مفید خود را در چگونگی تاثیرگذاری این کالا در اختیارما قرار داده اند از این رو با قاطعیت از تاثیر گذار و مفید بودن این محصول در از بین بردن انواع لک صورت، کک و مک، چین و چروک و افزایش لطافت و شادابی صورت، دفاع می کنیم.

 توصیه مهم

در دوران بارداری و شیردهی مصرف این دارو توصیه نمی شود

شرایط نگهداری روغن شترمرغ

در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماً آن را در یخچال نگهداری نمایید و هر بار پیش از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد قرار داده تا به حالت مایع درآید.

 

گارانتی نیک خرید

گارانتی

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی که توسط شما معرفی می شود واریز خواهد شد. فروشگاه نیک خرید به عنوان نماینده مستقیم لابراتوار روجا محصول اصل و دارای هولوگرام را با تضمین بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار می دهد. در صورت عدم رضایت شما از این محصول، پول شما بی کم و کاست به شما برگشت داده می شود. معیار خوب و یا بد بودن محصول فقط گفته شماست و نیاز به دلیل دیگری ندارد.

 

توصیه مهم:  این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین روغن شترمرغ موجود در ایران را از این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است فروشگاه نیک خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعای شفابخشی محصولات مشابه بی کیفیت و غیراستاندارد ندارد. ما اکیداً توصیه میکنیم تنها از محصول اصل که دارای ویسکوز و هولوگرام و مجوز از وزارت بهداشت می باشد استفاده نمایید.

برای خرید روغن شترمرغ اصل کلیک کنید

supportمشتری گرامی، در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانیدبا قسمت پشتیبانی فروشگاه با شماره 09364291640 تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام

09364291640

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در یکشنبه, مارس 5, 2017 نوشته شده توسط باران پیوند دیدگاه

این روغن تا چه مدت باید روی پوست بمونه و بعد آیا باز باید با صابون شست؟!؟!؟
ایجاد شده در جمعه, مارس 3, 2017 نوشته شده توسط محمدرضا کارساز پیوند دیدگاه
بنده از فروشگاههای زیادی خرید اینترنتی انجام دادم برخی از اونها محصولی که تبلیغش رو می کنن با محصولی که براتون ارسال می کنن خیلی تفاوت داره یکی از فرشوگاههایی که خرید خیلی خوب و بی دردسری ازش داشتم و محصولی که برایم ارسال کردن خیلی خوب بود گرچه زمان برد تا تاثیرش رو بزاره ولی بعد 45 روز تا دوماه که استفاده کردیم واقعا راضی بودیم هم خودم و هم خانومم از روغن شترمرغ استفاده کردیم بعضی وقتها از بعضی فروشگاهها شده محصولی رو خریداری کردیم که درنهایت فقط موجبات ناراحتی مارو فراهم کرده چراکه به هیچ وجه محصولی که برای ما ارسال کردن با تبلیغاتی که قبلا توی سایتشون در مورد اون محصول دیده بودیم برابری نمی کرد و قبول اینکه مارو با این شیوه گول زدن برای ما بسیار ناراحت کننده بود ایکاش روزی برسه که از همه فروشگاههای اینترنتی بشه با خیالی اسوده خرید کرد و محصول باکیفیتی نیز تحویل گرفت
ایجاد شده در جمعه, مارس 3, 2017 نوشته شده توسط شیما خراسانی پیوند دیدگاه
روغن شترمرغ اگر اصل باشه برای خیلی چیزها تاثیر خوبی داره مخصوصا برای از بین بردن لک و جوش
ایجاد شده در جمعه, مارس 3, 2017 نوشته شده توسط mina پیوند دیدگاه
روغن شترمرغ روجا اصل خیلی برای روشن شدن پوست خوبه برای دخترم که نزدیک عروسیش بود ازشما روغنشو خریدم خیلی خوب نتیجه داد
ممنونم تشکر
ایجاد شده در جمعه, مارس 3, 2017 نوشته شده توسط ن رمضانی پیوند دیدگاه
روغن و کرم شترمرغ از فروشگاه شما خریدم فقط از روغنش استفاده کردم برای از بین بردن لک های صورتم و روشن شدن پوستم واقعا عالی بود خیلی پوستم خوب شده بخدا دوست نداشتم بروم جلوی آینه ازبس که لک داشتمو پوستم تیره و لک لک شده بود ولی الان خیلی راضیم
ایجاد شده در دوشنبه, فوریه 13, 2017 نوشته شده توسط ثریا پیوند دیدگاه
برای سه یا چهارمین بار هست که از فروشگاه شما روغن و کرم شترمرغ خریداری می کنم حقیقتا با صرف هزینه ای در حدود 100 هزارتومان پوست صورتم از وضعیت قبلی خودش که پر از جای جوش و لک بود به وضعیت به مراتب بهتر تبدیل شده
متاسفانه اونقدر پوستم خراب شده بود که اغلب اوقات از ایستادن جلوی آینه پرهیز می کردم و سعی می کردم کمتر بیرون برم بخاطر استفاده از محصولات مختلف پوستم خراب تر شده بود اما این روغن بسیار خوب شما راه علاجی بود تا بتونم دوباره اعتماد به نفسم رو پیدا کنم
واقعا چگونه می تونم بابت این مسئله از شما قدردانی و تشکر نمایم؟
نوشتن این چند خط کمترین کاری بود که وظیفه خودم دونستم تا شاید افراد دیگه ای هم مثل روزهای قبل من باشن و دنبال راه حلی باشن
آرزوی توفیق برای شما و همکارانتون
ایجاد شده در پنجشنبه, فوریه 2, 2017 نوشته شده توسط آریا پیوند دیدگاه
با سلام ودرود .درصورت استفاده از روغن شترمرغ به عنوان ضد آفتاب یا نرم کننده با رفع جوش و.....بعداز چه مدتی با ید شستشو داد یا اگر ساعته ها در طول روز روی پوست باشد مشکلی ایجاد میکند یا خیر ؟خواهشمندم پاسختونا به ایمیل بنده ارسال گردد با کمال تشکر .
نمایش 1 تا 7 از 7 مورد

دیدگاه خود را بنویسید

بالا