ترکیب لیمو و گلیسرین اعجاز می کند

دسته: آرایشی بهداشتی تاریخ: دوشنبه, مارس 21, 2016 دیدگاه: 1 بازدید: 44223

در ابتدای سال جدید قرار داریم و در تعطیلات نوروزی. زیبایی پوست و چهره، این روزها بیشتر از پیش برای خانم ها اهمیت داشته و بخاطر دیدو بازدیدهایی که در این روزها انجام می شود میزان توجهات به ظاهر و زیبایی افراد بسیار بیشتر است پس در این روزها باید مراقب زیبایی پوست خود باشید در این روزها توصیه می شود اگر پوست حساسی دارید، به شدت از تغییر مارک لوازم ارایشی خود پرهیز کرده و در مصرف شیرینی و تنقلات حد اعتدال را پیشه کنید چرا که هیچ بانویی علاقه مند نیست که در روزهای اول سال صورتش جوش بزند.

ترکیب گلیسرین و لیمو در زیبایی پوست، اعجاز می کند

ترکیب گلیسیرین فواید زیادی برای پوست دارد . گلیسیرین، دارای خاصیت مرطوب کننده است. لیمو نیز منبع عالی ویتامین C است و باعث باز شدن رنگ پوست می شود .این ویتامین تولید کلاژن را افزایش می دهد و به روند نو سازی پوست کمک می کند.
لیمو خواص اعجازگونه شفابخشی فراوانی دارد و استفاده طولانی مدت از آن به طرق مختلف می تواند بر سلامتی بدن تاثیر مفیدی گذاشته و باعث افزایش زیبایی پوست صورت و بدن شود.در این مطلب به خواص دیگر این ترکیب اشاره می شود.

استفاده از ترکیب گلیسرین و لیموی تازه، می تواند به زیباتر شدن پوست کمک شایانی کند لک های پوست را از بین برده و در شاداب و جوان سازی پوست عالی عمل می کند.
1.لکه های باقی مانده از آکنه را برطرف می کند.


2.استفاده کافی از این ترکیب هر شب و شستن صورت در روز بعد، می تواند به مرور زمان باعث از بین رفتن لکه های پوست صورت شود.

3.ترکیبی از لیمو،گلیسیرین و خامه را قبل از خواب به کف پاشنه پا بمالید و روز بعد بشویید تا به مرور زمان ترک پا از بین برود.

4.آلوئه ورا همرا ه با این ترکیب می تواند خشکی پوست را رفع کند.


5.آب لیمو که خاصیت اسیدی دارد، لکه های روی پوست را کم رنگ می کند و از طرفی گلیسیرین پوست را نرم می کند.

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در شنبه, نوامبر 25, 2017 نوشته شده توسط بیژن ربیعی پیوند دیدگاه
سلام وعرض ادب ایتم های توضیحی شما بسیار خوبه ولی طرز تهیه و ترکیب مقدار لیمو و گلیسیرین را توضیح بفرمایید ممنون هستم ا ادت
نمایش 1 تا 1 از1 مورد

دیدگاه خود را بنویسید

بالا