اف ام فندکی اتومبیل 2030

محصول جدید

توضیحات

اف ام فندکی

اف ام پلیر فندکی اتومبیل

کیفیت پخش صدای بسیار خوب و بدون پارازیت

دارای درگاه usb  برای اتصال فلش مموری و درگاه کارت حافضه SD

بدون نیاز به تنظیم خاصی و براحتی می توان از این دستگاه استفاده کرد برای اتصال اف ام فندکی اتومبیل، تنها کافیست این دستگاه را در قسمت فندک خودروی خود متصل نمایید و با اتصال یک فلش مموری یا کارت حافظه( مموری کارت)، و تنظیم فرکانس موج اف ام رادیوی اتومبیل با فرکانس نمایش داده شده روی دستگاه، با بالاترین کیفیت، به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید.

به محض اینکه اف ام فندکی را به فندک اتومبیل متصل نمایید، صفحه نمایشگر دستگاه روشن شده و نمایشگر، فرکانس دستگاه را نمایش می دهد با کلیدهای روی دستگاه و یا با استفاده از ریموت کنترل همراه آن، می توانید موج دستگاه را تغییر دهید و یا اینکه فرکانس رادیوی خود را با فرکانس نمایش داده شده، یکی کنید تا صدای موزیک را با کیفیت خوب از بلندگوهای اتومبیل بشنوید.


خرید اینترنتی  اف ام فندکی اتومبیل

بخاطر داشته باشید فروشگاه اینترنتی نیک خرید، این کالا  را با بالاترین کیفیت موجود در ایران و با گارانتی تست سلامت و رضایت از کیفیت 48 ساعت پس از تحویل در اختیار شما قرار می دهد. برای خریداینترنتی این محصول بر روی تصویر "اضافه به سبد خرید" در ابتدای صفحه کلیک کرده و فرم سفارش را پر نمایید. این محصول از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

supportمشتری گرامی، در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانیدبا قسمت پشتیبانی فروشگاه به شماره 05137581011 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‎ها

نوشتن دیدگاه

اف ام فندکی اتومبیل 2030

اف ام فندکی اتومبیل 2030

آخرین محصولات فروشگاه

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

محصولات مرتبط

بالا