اسباب بازی 

33 محصول وجود دارد.
در هر صفحه
1 دیدگاه

ماشین موزیکال کلاسیک کوکی و جعبه جواهرات ماشین بسیار زیبای کلاسیک کوکی که با کوک کردن ان و کشیدن ترمز دستی، اقدام به پخش موزیک و حرکت به سمت جلو با دور آهسته می نماید این ماشین بسیارزیبا دارای یک جعبه کوچک مخفی در قسمت انتهایی می باشد که برای قراردادن جواهرات کوچک تعبیه شده است.

529,000 تومان
موجود
جدید
0 دیدگاه

این اسباب بازی زیبا که به شکل زنبور عسل طراحی شده است،  با نورپردازی 5 بعدی حرکت می کند و روی سطح می چرخد ​​و به محض برخورد با مانع تغییر جهت می دهد علاوه بر اینها، با چرخش سر زنبور به طرفین، چهره او در 4 حالت مختلف تغییر می کند که برای کودکان و حتی بزرگسالان نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد.

544,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

خرید اینترنتی توپ والیبال مولتن molten توپ والیبال بسیار با کیفیت مولتن توپ والیبال مولتن molten دارای رویه چرمی مات و نرم می باشد که از نظر کیفیت در جایگاه بسار قابل قبولی قرار دارد

553,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

کیت آموزشی ساخت ربات خورشیدی ساخت سه ربات خورشیدی با استفاده از یک مجموعه کامل شامل دفترچه راهنما و قطعات شماره بندی شده برای سهولت در امر مونتاژ رباتها این مجموعه شامل سه ربات مختلف می باشد که برای سنین بالای10 سال تهیه و تولید شده است این مجموعه در افزایش خلاقیت و هوش کودکان و نوجوان تاثیر بسیار مثبتی می تواند داشته باشد.

560,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

اسباب بازی ربات انسان نما اسباب بازی ربات موزیکال ARMOR ROBOT CANON اسباب بازی ربات متحرک موزیکال، با 4 باتری قلمی به کار می افتد و می تواند قدم بزند و موزیک پخش کند این ربات از قسمت کمر به دور خود نیز می تواند بچرخد.

579,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

ماشین بازی کنترلی جنگی کنترل این ماشین  بازی دارای برد نسبتا خوبی است همچنین این کنترل از فناوری جدیدی در چرخش به سمت چپ و راست برخوردار است به این شکل که برای چرخش به یک سمت تنها کافیست که کنترل را به سمت دلخواه حرکت دهید ماشین اسباب بازی طرح نظامی بدون نیاز به فشاردادن دکمه خاصی به سمت دلخواه شما حرکت خواهد کرد.

775,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

چرخ  خیاطی موزیکال دکوراسیون و کودک چرخ خیاطی موزیکال سایز بزرگ،  نمونه بسیار دقیقی از چرخ های خیاطی نوستالژیک قدیمی می باشد که امروزه از سوی بسیاری از خانواده ها برای یادآوری خاطرات گذشته و زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منزلشان ان را خریداری می کنند علاوه بر این این چرخ خیاطی زیبا یک کشوی مناسب قراردادن زیورآلات را نیز دارا می باشد که از ان می توان برای...

1,150,000 تومان
موجود
0 دیدگاه

بدون شک یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای علاقمندان به انواع کواد کوپتر، امکان ارسال تصاویر زنده بر روی گوشی تلفن همراه می باشد   کوادکوپترهای زیادی از این ویژگی برخوردارند اما کوادکوپتر W6 پا را فراتر گذاشته و تفاوت محسوسی با آنها دارد. این تمایز به دلیل وجود یک عینک FPV است که کمک می‌کند تصاویر ارسالی از دوربین پهپاد را بسیار واقعی‌تر دریافت و مشاهده...

2,750,000 تومان
ناموجود
ناموجود
نمایش 25 - 33 از 33 مورد

بالا